Familiewaarden consequent inpassen in de hele bedrijfsvoering. Da's Goede Zaken doen
“We willen dat onze medewekers – onze ‘Zonnetjes ‘ - zich gelukkig voelen in hun werk en dat onze klanten gelukkig zijn in hun zaak. Kunnen we dat, dan is onze groei en ons voortbestaan verzekerd,” aldus Marion Van Zon, CEO van de gelijknamige groothandel. Ze legt uit hoe het familiale karakter van Van Zon ook een belangrijke factor van succes is.
Ontdek hier over hoe Marion de familiale waarden hoog op de agenda houdt.
Een duidelijke visie omzetten in geslaagde digitalisering. Da’s Goede Zaken doen!
“Digitalisering hoog op de agenda zetten, is voor Van Zon inderdaad heel ‘Goede Zaken’ doen,” zegt Chris Bergs, al 34 jaar in dienst. Ze legt uit hoe Van Zon in een ‘groeispurt’, die enkele jaren geleden begon, alle gestelde ambities kon waarmaken en enorm aan efficiëntie won.
Ontdek hier over hoe Chris digitalisering hoog op de agenda houdt.
‘Tot het gaatje gaan’ inzake duurzaamheid en energie-efficiëntie. Da’s Goede Zaken doen!
Ontdek hier over hoe Koen duurzaamheid hoog op de agenda houdt.
72.000 doosjes door de handen van orderpickers laten gaan. Da’s Goede Zaken doen!
“Dankzij digitalisering kan Van Zon een veel groter volume aan.” Nicky Vliegen is eindverantwoordelijke voor het voorraadbeheer en legt uit waarom digitalisering precies voor een groothandel zo belangrijk is.
Ontdek hier over hoe Nicky digitalisering hoog op de agenda houdt.
